iDeal betalingsmogelijkheden ZiZo Living

BETALINGSMOGELIJKHEDEN



Wij accepteren de volgende betalingsmogelijkheden:
  • iDeal (NL) 
  • MisterCash / BanContact 
  • SofortBanking 
  • PayPal
  • Klarna Factuur (achteraf betalen)
  • Zelf overmaken
  • Contant bij afhalen (gaat op afspraak)

iDeal NL
Afrekenen in een vertrouwde internet betaalomgeving. Voor betalingen via iDeal maken wij gebruik van de betaalmethodes van Mollie. Wanneer je een bestelling plaatst en kiest voor iDeal als betaalwijze wordt je doorgestuurd naar het platform van Mollie, waarna je via je eigen vertrouwde bank de betaling kan afhandelen met een beveiligde verbinding (SSL verbinding). Betaling via iDeal is mogelijk wanneer je gebruik maakt van internetbankieren via ABN Amro, ING, SNS Bank, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, Regio Bank, Triodos Bank, Knab en van Lanschot Bankiers.


Voordelen:
  • iDeal is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd, veilig en gemakkelijk
  • iDeal wordt ondersteund door alle grote Nederlandse banken
  • Betalen met iDeal kan direct. Je hoeft geen account aan te maken of je te registreren
  • De iDeal betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in je eigen rekeningoverzicht
  • Je bestelling wordt eerder verzonden omdat wij direct bericht krijgen dat je betaling is ontvangen
  • Betalen met iDeal is gratis

MisterCash / BanContact  
MisterCash is het online betaalsysteem ontwikkeld door de gezamenlijke banken in België. De banken zijn Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank. 


SofortBanking / DIRECTebanking   
SofortBanking is het online betaalsysteem ontwikkeld voor betalingen vanuit Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, België en Engeland. 



PayPal
Je gebruikt je eigen PayPal account om je bestelling te betalen. De PayPal betalingskosten bedragen 3,4% over het totale bedrag en € 0,35 per transactie.


Onze betaalprovider voor iDeal, MisterCash / BanContact, SofortBanking is Mollie.


Zelf overmaken
Je kunt het totaalbedrag van de factuur ook zelf overmaken via internetbankieren of een bankoverschrijving. Zodra je betaling door ons is ontvangen wordt je order in behandeling genomen. De levertijd bedraagt 1 á 2 werkdagen na ontvangst van je betaling. Maak het totaalbedrag van de factuur over onder vermelding van het factuurnummer.


Bank             NL34RABO0320825876
BIC               RABONL2U
T.n.v.             ZiZo Living
Plaats           Nieuwkoop


Contant bij afhalen
Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling zelf op te halen. Wij hebben geen winkelpand om je te ontvangen. Daarom wordt ophalen altijd op afspraak gedaan. Pinnen is niet mogelijk. Wij verzoeken je daarom gepast te betalen of vooraf te betalen met iDeal (optie iDeal bij zelf afhalen).

Ons adres: ZiZo Living, Nieuwveenseweg 2, 2421LC Nieuwkoop



Achteraf betalen met Klarna Factuur


Wil je pas betalen na ontvangst? Kies dan voor Achteraf betalen met Klarna en betaal het bedrag binnen 14 dagen na levering. Na het plaatsen van je bestelling ontvang je de factuur per e-mail van Klarna. In deze mail vind je direct een link om je bestelling te betalen.

Door voor deze betaalmethode te kiezen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van Klarna.

Voor achteraf betalen met Klarna hanteren wij bepaalde voorwaarden die hieronder vermeld staan. Lees deze voorwaarden goed door zodat je niet voor verassingen komt te staan.

  • Het factuur- en afleveradres moet gelijk zijn, dit mag geen postbus zijn.
  • Je moet 18 jaar of ouder zijn.
  • Wanneer je de bestelling hebt ontvangen dan heb je 14 dagen de tijd om je rekening te betalen.
  • De factuur zal naar je e-mail adres worden verstuurd.
  • Wanneer Klarna de betaling niet accepteert word je automatisch teruggestuurd naar de betaalpagina. Je kan er dan voor kiezen om op een andere manier te betalen.

Is de bestelling geweigerd? Dan kan dit verschillende redenen hebben:

  • De ingevulde gegevens zijn niet correct.
  • Het adres is niet herkend of het is niet het adres waarop je woont.
  • Je hebt nog openstaande facturen. Deze moet je eerst betalen voordat je opnieuw met Klarna kan betalen.
  • De hoogte van het aankoopbedrag is te hoog waardoor het kredietrisico voor Klarna te groot is.

Heb je vragen over je factuur? Of kun je niet op rekening betalen en weet je niet waarom? Neem dan contact op met de klantenservice van Klarna via tel.nr 020-8082852 of per mail via klantenservice@klarna.nl.

U vindt meer informatie in de gebruikersvoorwaarden van Klarna. Algemene informatie over Klarna vindt u hier. Uw persoonsgegevens worden door Klarna in overeenstemming met de geldende wet bescherming persoonsgegevens en zoals beschreven in Klarna’s privacy statement verwerkt.

Om u de betaalmethodes van Klarna aan te kunnen bieden, moeten we persoonsgegevens van u aan Klarna overdragen. Dat gebeurt alleen wanneer u kiest om te betalen met Klarna. Klarna gebruikt de gegevens om te beoordelen of u gebruikt kunt maken van de betaalmethodes. De persoonsgegevens zijn uw naam, adres, telefoonnummer, betaalhistorie en de gegevens van uw bestelling, zoals de betaalmethode, het afleveradres, de bestelde producten en dergelijke. 

Uw persoonlijke gegevens worden behandeld in overeenstemming met de Wet bescherming persoonsgegevens (Wpb) en zullen niet voor marketingdoeleinden aan derden verstrekt worden.
 

 
 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN