woonaccessoires
 
 
ALGEMENE VOORWAARDEN ZIZO LIVING
 
ZiZo Living is ingeschreven in het Handelsregister onder nummer 69105332 en is gevestigd te Aalsmeer.

Op alle overeenkomsten en bestellingen van ZiZo Living zijn de volgende betaal- en leveringscondities van toepassing. Door het plaatsen van een bestelling gaat u accoord met deze voorwaarden. 
 
1. Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn in euro’s incl. BTW, excl. verzendkosten. ZiZo Living kan niet gehouden worden aan prijsvermeldingen die evident onjuist zijn, bijvoorbeeld als gevolg van kennelijke fouten in lay-out of typewerk. Aan onrechtmatige prijsinformatie kunnen geen rechten worden ontleend.
 
2. Bestellingen 
Zodra u een besteling heeft gedaan, ontvangt u van ZiZo Living een bevestiging per email. In deze bevestiging ziet u uw bestelling inclusief BTW en inclusief de verzendkosten. Maak de bestelmodus helemaal af: mocht er iets onverhoopt mis zijn gegaan, neem dan eventueel contact op via 
info@zizoliving.nl.
 
3. Betaling en levering
Alle bestellingen dienen vooraf betaald te worden op rekeningnummer NL34 RABO 0320 8258 76 t.n.v. ZiZo Living te Aalsmeer. De gegevens hiervoor ziet u in de orderbevestiging als u de bestelling heeft gedaan. Deze ontvangt u per email. 
 
Betaling is mogelijk via iDeal (Mollie), internetbankieren, bankoverschrijving of contant bij ophalen. Is de betaling niet binnen 7 dagen bijgeschreven op onze bankrekening dan vervalt automatisch de bestelling. 
 
Bestelde artikelen kunnen ook worden opgehaald in Aalsmeer. Ophalen gaat alleen op afspraak. Uiteraard komen er dan geen verzendkosten bij. U kunt bij ophalen direct contant afrekenen. Pinbetaling is niet mogelijk.
 
Wanneer de betaling is ontvangen dan wordt binnen 1 á 2 werkdagen de bestelling verzonden. Uitzondering hierbij is een eventuele vakantie. Dit wordt vermeld op de website. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt. Alle bestellingen worden verzonden via Post.NL. Voor pakketten ontvangt u een track & trace code.
 
4. Voorraad
Soms kan het zijn dat een artikel uitverkocht is. Dit is zichtbaar op de website. Indien gewenst en mogelijk wordt het artikel zo snel mogelijk besteld. 
 
5. Verzendkosten 
Voor alle zendingen hanteren wij de Post NL tarieven.Voor verzendingen naar het buitenland worden de desbetreffende posttarieven gehanteerd. 

6. Zichttermijn / herroepingsrecht
Voldoet een artikel niet aan uw verwachting, dan hebt u het recht het artikel, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen te retourneren. De bedenktijd gaat in op de dag nadat u de bestelling hebt ontvangen. De kosten die u maakt voor het retourzenden worden niet door ZiZo Living vergoed. Indien het artikel goed is ontvangen stort ZiZo Living het aankoopbedrag, exclusief de door u gemaakte verzendkosten van retourzending, binnen vijf werkdagen retour op uw rekening. 
 
Wanneer u een artikel wilt retourneren dan dient u dit kenbaar te maken via het
herroepingsformulier of via e-mail: info@zizoliving.nl. Het artikel moet ongeschonden en netjes ingepakt retour worden gezonden. U dient het artikel binnen 14 dagen, na bekendmaking van uw retour, in de originele staat en verpakking en voldoende gefrankeerd retour te sturen naar:
 
ZiZo Living
Hugo de Vriesstraat 75
1431 KA Aalsmeer
 
Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer deze onbeschadigd, in originele verpakking en met juiste frankering is ontvangen door ZiZo Living. Beschadigde, gebruikte of bevuilde artikelen en onjuiste frankering worden niet geaccepteerd.
 
De verzendkosten en verzendrisico zijn voor uw rekening. Tot ontvangst van de artikelen door ZiZo Living blijft u verantwoordelijk voor deze artikelen.
 
7. Kortingscode
Een kortingscode is eenmalig geldig voor een bepaalde periode. De maximale periode van geldigheid is voor één jaar. De kortingscode kan alleen online ingeleverd worden tijdens het bestelproces.
 
8. Privacy 
Natuurlijk worden uw persoonsgegevens vertrouwelijk behandeld en wordt deze informatie niet aan derden verstrekt. 
 
9. Wijzigingen Algemene Voorwaarden
ZiZo Living houdt zich het recht voor, indien nodig, de algemene voorwaarden te wijzigen. 
 
10. Copyright
Niets van deze site (afbeeldingen en teksten) mogen zomaar worden overgenomen. Overname in welke vorm ook is niet toegestaan zonder dit eerst met ZiZo Living te overleggen. 
 
11. Maat- en kleurverschil 
Het kan voorkomen dat een maat of kleur iets af kan wijken van het getoonde artikel op de site. Werkelijke kleuren en patronen kunnen iets verschillen van die op uw scherm. Dit komt door verschillen in instellingen en ook door gebruik van natuurlijke materialen. Wanneer u het artikel om deze reden niet wilt houden kunt u deze via het herroepingsrecht retourneren.
 
12. Klachtenregeling
ZiZo Living beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij ZiZo Living, nadat u gebreken heeft geconstateerd.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ZiZo Living binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Bij klachten dient u zich allereerst te wenden tot ZiZo Living. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient u zich te wenden tot Stichting WebwinkelKeur (
www.webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, dan heeft u de mogelijkheid om een klacht door Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com) te laten behandelen, de uitspraak hiervan is bindend en zowel ZiZo Living als u stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door u betaalt dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).

Een klacht schort de verplichtingen van ZiZo Living niet op, tenzij wij schriftelijk anders aangeven.

Indien een klacht gegrond wordt bevonden door ZiZo Living, dan zal naar onze keuze of de geleverde producten kosteloos worden vervangen of worden gerepareerd.

13. Overmacht door derden
ZiZo Living staat niet in voor situaties van overmacht zoals b.v. vertraging door verzending of schade door derden ten tijde van verzending.